15:14

Ledig dag. Bine ringde nyss från Espressohouse intervjun som gick alldeles galant! Man måste faktiskt älska våran rekryteringsansvarige, hon är den trevligaste människan jag träffat!

Snart är det dags igen att åka in till Gabbe och Mark, för lite middagskok. Denna gången är det min och Bines tur att laga mat. Ha!
Det visade sig också at Gabbe hade dolda cooking-skills i köket när han vispade ihop dragonungsbakade potatisklyftor och vitlöksstekt kött, medans Mark gjorde en jättegod sallad med balsamvinegrett. Mycket imponerande. Vi som trodde att det var snabbmakaroner som gällde för pojkarna, men icke!

Biofilmen igår var väl ingen höjdare. Trollkarlens lärling (The Sorceror's Apprentice), á la Walt Disney. I huvudsak söt film, inte för dålig, men det var ingen jättespännande höjdare. Men det var i alla fall kul att få komma ut lite, och käka lite biosnacks. Jag tror att killarna kan hålla med lite, även om dom hatade filmen.

File:Sorcerers apprentice poster.jpg

Peace

Kommentarer
Postat av: isak

låter som en kalaskväll kompis! önskar jag varit där.

ouh, vitlöksstekt kött får mig att vattna i munnen!

men hallå, varför lagade gabe the babe mat om det var er tur? LYX! :)

2010-08-24 @ 20:31:14
Postat av: Alanjennifer

Very impressed!

2010-12-20 @ 17:38:40
URL: http://alanjennifer.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0