HT2010

Så detta är hur allt planerar ut sig:

Distanskurs i trikåteknik & produktion, flexstudier i Matematik C på komvux, och Starta Eget kursen på 5ggr.
Samtidigt som jag jobbar! Fantastiskt hur allt löser sig!

Jag måste meddela en superglädje för min kära syster som har fått 3 jobbintervjuer inom två dagar. Varav ena är på Espressohouse (joining the family!).

Jag har äntligen fått sova ut och krya på mig! Jag har nu varit hemma sjukt i två dagar, och börjar redan känna mig bättre. Stressfri miljö och sömn gör susen på en sjuk kropp!
Strax ska dock jag och Bine iväg till stan för att hämta upp Gabbe och Mark på stationen, och hjälpa Gabbe flytta över lite grejer till lägenheten igen, efter hans visit hemma i Göteborg över sommaren. Pojkarna ska sedan göra lunch till oss och bjuda på bio senare ikväll. Amazing!

Jag är så glad över att saker börjar ordna upp sig. tack och lov för mina planeringar med plan B studier och dylikt.

until then,
Peace

http://2.bp.blogspot.com/_Z-FbD_ulgIg/SjVxT9fLqyI/AAAAAAAAAAg/yIGt044RElg/s1600-R/coverimage020Western20Barista20Jam202006.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0