Letters from a friend.

Kommer ni ihåg när jag skulle till FIDM förra året, och hur det inte blev av? Well, jag lärde ändå känna några personer innan jag ens kommit dit. En av dessa var Savannah Bleue, som jag började maila fram och tillbaka emd på Facebook. Helskön tjej! Hon hade vid den tidpunkten ett rum ledigt att hyra ut, och jag skulle ha flyttat in där om jag valt att stanna. Vi har börjat maila varandra igen efter ett tags uppehåll. -tummen upp-

Savannah har tagit examen i Interior design från FIDM och ska nu påbörja sin Business Management utbildning, och lever livet i Kalifornien, USA.

Om jag nu åker till Kalifornien i höst på besök, så kommer jag även att hälsa på henne där. Det är lustig hur man kan lära känna någon på andra sidan världen, utan att ens ha fysiskt träffat, och hälsat på dom.

- Med detta uppmuntrar jag till öppenhet, och viljan att lära känna nya, främmande, människor.


Peace

Kommentarer
Postat av: johanna

samma sak hände mig med min roommate Savanna. perfect match! Lärde känna henne över facebook. Rätt otroligt... :)

2010-09-02 @ 22:55:55
URL: http://yohanamontana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0