People - I'M BACK!

Åh underbara semestervecka! Trots extrem Finsk värmebölja på runt 35 grader plus, så var Fest i Nord helt fantastiskt! Jag är svinnöjd! Tillochmed de skeptiska turerna på färjan vart jättebra! Speciellt tillbakaresan dock, måste jag ju erkänna!

Jag fick äntligen träffa Nathalie och Kit igen, och OM DETTA VAR ETT KÄRT ÅTERSEENDE! Även Kits bror var med på Fest i Nord, och honom fick jag spendera en hel tid med också. Riktigt skön kille faktiskt! Men vad annat kan man förvänta sig med någon som är släkt med Kit, haha! Det var även Nate (Kits bror) som jag gick med på balen också. Och då måste jag få säga att jag ändå blev frågad 3 ggr... av olika personer.
Nya idoler:
Ellen och Rob McKnight. Världens ballaste gifta par! Yay för spin the bottle lekar och pinsamma historier!

Fest i Nord in general spenderade jag nog med Skåneflickorna, Lotta speciellt, plus Miriam&Hanna Nilsson, Alex&Natascha Von Benzon Hollesen, Nat&Kit&Nate, Thomas och Oscar Wallgren. Vilken underbar tjej Lotta hon är då! Helt otrolig! Vi skrattade tills vi grät om nätterna, och i lekparker sent på kvällarna med Pojkarna bus (Robin, Oscar och Thomas, med ett släng av Hulterströms och Axel Svenssons akrobatik).

Kort sagt: Bästa Fest i Nord hittills. (med ett litet minus för musiken, men i huvudsak kanon!!) Go Finland!

Efter Fest i Nord så följde Nate med hem till mig och bodde där tills det var dags för honom att åka tillbaka till Californien på tisdag eftermiddag. Jag fick visa honom runt i stockholm och skratta ganska hejdlöst.

Sjukt bra semestervecka!
Nu är det bara att jobba på i två vekor som chef igen medans Helena är på semester. (Och jag har verkligen fattat tycke om chefspositionen... in the future...?)

Dags att dela med sig av lite musik igen. Denna gången är det Grizzly Bear med låten Two Weeks. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0