Pixie Lott Love

Jag är medveten om att jag är lite efter när det gäller upptäckten av Pixie Lott. Men hon är helt fantastisk. Största delen av dagen så har albumet "Turn it Up" spelat i mina hörlurar.
Som grädde på moset så anlände ett enormt paket från USA proppat med godis av den bästa sorten. Det vill säga att Symphony chocolate bars, Redvines och 5-Gum (tuggummi), tuggas på i en kärleksfull takt till Pixie Lotts vackra stämma.
Sicken bra tisdag!

Gästerna har börjat flöda in på det lagom stora cafét på Odengatan igen, och det känns bra att ha lite att göra för en gångs skull. Det var ännu en dag med lite beställningar (som jag tycker så mycket om att göra - for your information!), och mjölkskummande. Jag är lite tanktspridd dock, jag har trots allt en del att tänka på just nu.

Skolan började igår för min del - Matematik C på "flex" som det tydligen kallas. Och som jag älskar matte! Jag ser fram emot den här terminen! Trikåtekniken kommer igång på måndag, och sen börjar starta eget kursen i mitten av september. Jag hoppas att jag inte tagit på mig för mycket nu...

Pixie Lott - Band-Aid


Pixie Lott - My Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0