SKIN-TIGHT JEANS

Jag fick veta att jag bloggar för lite. Skäms på mig. Jag har så mycket som snurrar i huvudet just nu.
Som om det inte vore nog med allt som pågår på en gång, så har Söndagen på jobbet varit en smärre katastrof. Elen gick 4ggr under loppet av 3 timmar, saker blev stulna ur personalens skåp/väskor (mina grejer inkulderade!!!!! ARGH!), fetruscher kom, muggar tog slut, och i snurret på allt så ville jag ju såklart se till att stället var säkert nog för siste man hem innan jag gick. Mindre katastrof som sagt. Jag tycker inte om att jobba söndagar.

Matten har börjat, och jag finner migsjälv sittandes och plugga matte tills jag somnar flera av dagarna denna vecka, och jag STORTRIVS!

Lönen från Julimånad (utbetald denna månad) har äntligen tillåtit mig att få köpa in ett par välbehövliga höstskor (då de mina favoriter har börjat tacka för sig), och även tillåtit en mini-förändring i garderoben till hösten, samt kurslitteratur. Tackar Espressohouse! :D

Jag trivs ananrs otroligt bra på jobbet. Jobbet har blivit mitt 2a hem, då jag spenderar mina flesta vakna timmar där, och har även fått lite "recognition" för detta.

I onsdags träffade jag Stavspresidenten en liten stund, och hade ett väldigt bra samtal med honom som gav mig lite nytt hopp och glädje. För även om livet går hyffsat bra jsut nu, så är det en del som snurrar i huvudet på mig med. Tänka sig :)

Jag är så glad att det börjar bli höst! Äntligen kommer mina lager-på-lager ideer fram, och jag får njuta av vädret, trots mindre blåst och kyla. Jag älsakr hösten! Snart är det födelsedagsdags också. För mig och mina vänner.

Kort uppdatering, hoppas detta gör lite nytta - I will repent!

Peace
YM839UQB3R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0