TEMPT ME

Jag har fått en ny liten favoritartist. Miike Snow. Tack till Kit som rekommenderade!

Helgen och måndagen har varit extremt seg. Ledig men sjuk i lördags, men trots detta gick jag och Fiston på en liten dejt. (Inget seriöst, ta det lungt! Men det är kul vänner emellan att göra detta då och då. Jag förstår inte fetpaniken de flesta Svenskar får när man nämner ordet "dejt").

Dagen på jobbet har gått sjukt segt. Men jag har fått en massa gjort. Distriktschefen ringde och berömde för fint arbete i helgen (tack, det känns bra), och varuleveransen gick relativt smärtfritt.
Dock spöregnade det på vägen hem, så nu är jag dygnsur, trött och lite småsvettig från att ha gått hela vägen hem i ösregn.

Ledig dag imorgon, tack och lov. Här ska sovas ut, och ses till att bli frisk. Jag vet inte riktigt vad det är för megaförskylning jag dragit på mig. :/

I övrigt så har mitt liv blivit lite mer intressant de senaste två veckorna. - Mama likes!


Lyssna och njut av denna fantastiska låt!
Miike Snow - Silvia

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aZO1nMuZSnI&amp;hl=sv_SE&amp;fs=1?color1=0x3a3a3a&amp;color2=0x999999"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/aZO1nMuZSnI&amp;hl=sv_SE&amp;fs=1?color1=0x3a3a3a&amp;color2=0x999999" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0