Dagen D är snart här.

Nu är verkligen ALLT packat i mitt rum, alla möbler som ska slängas är slängda, alla väggar, lister och dörrar är skrubbade rena och vakuumpåsarna har kommit till underbar räddning för att få med mig all min packning.

I min lämna-Sverige-ära så har detta hänt:
En underbar överraskningsfest som hölls hos Sahlssons i Söndags (dreds till: Sabine, Stephanie, Emma, Adelinn, Thomas O, David L, Veronica Thorsson, och Fatima - ni är bäst!), Helena & Tove överraskade med en jättefina presenter på jobbet idag, spenderat hela tisdagen med Patric Hanke (oj vad vi pratade, skojade och hade roligt: middag, fotbollsmatch, Heron City+Bio), och onsdag kväll med min framtida fru/roomie Fatima på Indian Garden.

Alla dessa människor! Jag känner mig så otroligt älskad och uppskattad!
Vad har jag gjort för att få förtjäna allt detta?

En sak är säkert;
Jag kommer sakna alla hemma i Sverige, när jag nu lämnar SVEA rike på lördag morgon.

Innan dess ska jag hinna jobba mitt sista pass imorgon bitti, fira min kära mamma som fyller 49år imorgon, nyårs-/farwell festa imorgon kväll, sova nån timme, och snyfta på flygplatsen när jag går igenom säkerhetskontrollen på Arlanda.

På lördagkväll (Utah time, -7 timmar) så hämtar underbara finska fröken Laura Airaksinen mig på flygplatsen, och vi beger oss för vårt livs äventyr i Provo. Söndagen väntar film(er) med Johanna Hagman (äntligen är vi på samma plats igen), och Skandinaverna får nu lite mer roligt tillsammans :)

Vi kommer ju förhoppningsvis redan höras på lördagkväll/söndag morgon, när jag landat i Provo, packat upp lite grann och hunnit tänka efter på vad jag egentligen gett mig in i :)

Massor av kärlek till er!
Jacqueline Usterud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0