pillercocktails

Då var den förbaskade dunderförkylningen välkommen in i Usterud-hemmet igen. Inte nog med att Emma, stackarn, ligger hemma sedan två veckor tillbaka med fet lunginflammation, så har även jag dragit på mig den nedrans förskylningen.
Jag som trodde att jag fått min dos av sjuka sedan sist. Den sjuka bihåleinflammationen, ringing a bell?

Anyways.

Min morgon startar alltså med en obehaglig pillercocktail för att klara av att åka iväg till jobbet.. Ipren, Alvedon, hostmedicin och avsvällande tabletter för bihålorna (förebyggande syfte). Vid behov tas även Bafucin (halstabletter).

Om jag tycker om detta? NEJ VERKLIGEN INTE!
Curse this cold, curse it!

kylan utomhus också för den delen.. Sen när blev vi Nord-Ryssland?!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0