suddenly the world seems such a perfect place

Med lite av Moulin Rouge Soundtrack i bakgrunden, städar jag ur min garderob och säng för att packa ner saker till blivande flytt till Bergshamra. (Yeah baby, that's right, vi ska flytta... eller min familj flyttar den 3e januari.. då jag redan är i Utah).

Med låtar som "Come What May" och "One Day I'll Fly Away" och pizza, så försöker jag lugna ner mig från det där nedrans Matteprovet. Obehagligt svårt på vissa delar. Jag var inte alls beredd. Jag som hade övat på två äldre prov, gjort alla uppgifter i boken och lärt mig formler utantill... Och så tas jag lite off-guard med svåra frågor. Dumma dumma prov.

Ja, jag är redan godkänd på kursen, och provet ändrar inte det. Men jag vill inte bara ha Godkänt. Banne mig!

Tiden får visa hur provet gick.
Skit också.

Fortsätter packa och lyssna på musik.
Auf Wiedersehen

Kommentarer
Postat av: mathilda

går nog bra ändå ska du se..



hallå, jag älskar din garderob. Ska du slänga iväg kläder så piiiick meeeeee :))

2010-12-14 @ 14:29:46
URL: http://stjarnorochbanditer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0