teddybears and telephonecalls

Helt plötsligt så logga min knäppa och underbara andra hälft Nathalie Wiklöf in på skype. Utan att vi vet ordet av så är vi båda telefonskypeandes, och ingen av oss har någonting att göra. Vi har alltså 5 timmar (minst) att bara prata med varandra på. Detta händer ALDRIG. Men igår hände det. Universum ändrades lite för oss igår.
Jag tror vi pratade/hängde i 3 timmar. Helt otroligt. Hon tog med mig runt i huset medans hon städeade, rensade ut sminkväskan och målade naglarna, och hon fick vara med när jag gjorde klart mammas klänningsmönster och lagade en kjol. Det var (sjukt nog) som att vara precis där med henne, och att umgås med henne IRL.
Min själ mådde mycket bättre dessa 3 timmar.
Nathalie är en av de människor som jag är otroligt glad att ha i mitt liv, och en av de personer jag litar på mest (förutom min familj). Det är helt enkelt fantastiskt att få ha spenderat 3 timmar igår med henne.

Det var bara det jag ville säga.
:)

Peace

Kommentarer
Postat av: Nät

Gilla

2010-12-20 @ 07:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0