there is no such thing as love. love is fairytale.

-Summer in "500 Days of Summer".
klockrent!

Jag har börjat tappa tron för kärlek lite grann. Annat än kärleken jag har för min familj och mina närmsta vänner. Snart erkänner jag defeat, tillsammans med ett "don't care" år. Jag är underbart lycklig för mina vänner som nu ska gifta sig, och min lillasyster som har en fantastisk pojkvän. Jag uppskattar all den kärlek jag får från min familj och mina vänner, dom är fantastiska. Och mina systrar; jag vet allvarligt talat inte vad jag skulle göra utan dom. Vilket gör ännu ett Sverige-lämnande lite jobbigt.

Bitter? Ja, lite faktiskt. Nu skiter jag i det här. "love is fairytale".

På tal om att lämna Sverige - Det närmar sig avresa mot Utah. Sjukligt fort. Jag är lite rädd, och jätte spänd på samma gång. Det känns bra att lämna Sverige "on good terms" denna gång.

Så varför är jag så bitter idag?
Inte vet jag. Eller, jo det vet jag nog. Lite arg är jag till och med (ja, hör och häpna, arg... igen.)
God natt.

PS. mathilda, jag rensar ut sjukt mycket kläder nu. om du vill ha s får du komma hit. fort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0