boredom is a matter of choice, not circumstances.

De kommande 2 veckorna kommer bli ganska galna, men mid-terms och jobb. Jag har hur mycket som helst att göra, och för att inte lägga till de två papprena jag måste skriva med feta källorna också. Så nu får ha tålamod med uppdateringarna av bloggen.

På Fredag, fram till måndag kväll, så har jag ett Historia prov på 12 kapitel som jag msåte ta. Jag har suttit hela förra veckan och jobbat med min studyguide, som jag nu sitter och läser ur och försöker få in i huvudet.

Mycket har hänt dessa två veckor och kommer hända de kommande två också. Ibland vet jag inte vad jag ska ta mig till. Men mycket är utrett.

Och så klippte jag mig äntligen igår. Bara toppning och uppklippning, eftersom senast jag gjorde det så vart lagrena jättefula och tjocka. Hör och häpna, men jag klippte mig faktiskt i vårat lilla stripmall, och det vart så sjukt bra! jag har aldrig ALDRIG blivit så nöjd med en uppklippning som jag var igår! Och för att inte tala om att tjejen visste exakt vad hon gjorde när hon fönade ut håret! tack och lov!

Anyways.
Jag saknar er där hemma,
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0