jacqueline goes photoshop poster/ticket pro.

De senaste 2-3 veckorna har jag fått alla möjliga uppdrag att göra för skolans Fine Arts Department. Bland annat posters för musikalen "Musical Man", biljetter, program, post hand-outs och vouchers till just detta event. Jag har även fått i uppdrag att göra två posters till uppkommande musik event. SJUKT KUL!
Eftersom jag är den enda Art Major eleven som jobbar i sekretariatet (då de andra är musik elever), så skickar de över de mesta art/grafik relaterade gejerna till mig.

Äntligen får jag bekanta mig mer med photoshop, och itne glömma bort de få kunskaperna jag faktiskt har. HÄR SKA DET BLI ETT PROFFS! Watch out!

Förutom det så fick jag en skit score på mitt historia prov, oavsett hur hårt jag pluggade. Det störda var att provet var lätt (tyckte jag) ändå så missade jag 6 av 25 frågor och fick ett slutbetyg på C på just det provet. Hoppas att min uppsatsdel gick bättre och kan höja upp lite grann.. Kanske.. Det dumma är att jag tvingade Paul och säga vad han fick för score, trots att han inte ville säga (för att han visste att jag skulle bli ledsen, eftersom han knappt pluggade till provet). Han hade 5 missar av 25, vilket då resulterade i 80% - vilket är ett B. Skit också! Jag vill bara skilja mig från mitt liv denna vecka..

Plus att jag har en psykologi mid-term att ta från och med idag till på fredag, som vi fick studyguiden för IGÅR KVÄLL!! Seriöst, den läraren är asschysst, men det där var taskigt.

Så jag är i full rörelse med 3 uppsatser att skriv, 1 mid-term tenta att ta, tvätt upp till mina öron, jobb varje dag, läxor och andra saker som händer, så jag är jätteledsen att det tar mig sån tid att uppdatera bloggen hurni.

Håll ut i 1 vecka till så kanske uppdateringarna kommer oftare.

Jay

Kommentarer
Postat av: Nät

Om du skiljer dig från ditt liv, vill du då gifta dig med mitt ;)

2010-02-25 @ 07:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0