BRICKS & BREAKS

Yes baby. Lite uppdateringfar på bloggen. Klockan, Presentationen, bakgrund och länkfärger. Känns ändå som om att den behöver en helt ny make-over. Man blir bortskämd av att ha en blogg. Precis som ens garderob så vill man hela tiden ha nytt. Suck..

Det blev inget klubbande på Fredag kväll för Brittany mådde inte bra, så vi tar det nästa helg istället. Men jag, Brittany, Christa & Nät åkte till Haleiwa Eats istället och käkade Thaimat. Ni ska veta hur mycket jag älskar Haleiwa Eats. Jag skulle äta där vilken dag som helst. Till och med köpa en flygbiljett från Sverige till Hawaii bara för att äta där och sen åka hem igen. Så mycket tycker jag om den restaurangen. Tips: Mussaman Curry w/ Shrimps & Sticky Rice.

Anyways, helgen har varit skitbra. Pluggade Historia på Waimea Beach med Nät som sällskap. Trots att solen inte sken det bästa, så är det alltid värt att åka till Waimea Beach och hänga. En trip till Walmart gjordes när vi ändå var halvägs där, och en Acai bowl på vägen hem. Sjukt gott!

Resten av Lördag kvällen gjorde jag klart läxorna och åkte sen över emd Paul till Shelby's hus och tittade på Titanic. (Yes, jag vet.. Men Shelby har aldrig sett Titanic.)

Söndagen har inte varit lika spännande, men vi har i alla fall haft major kak-bak här. Brittany gjorde Strawberry cake med Choklad&Butter Cream fyllning och Shelby&Tessa gjorde hemgjorda Oreos.

Jag är redo för veckan.. typ.

:]
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0