church x3

Tror ni inte att jag lyckas vara i kyrkan i 5 timmar idag? Först skulle jag med till Pauls församling som jag trodde startade 9:30 8men som visade sig vara en annan församling som dessutom började 9), så började Pauls den egentligen 10:30. Så jag sitter klart på båda sakramentsmötena och går sen vidare till min församling som börjar klockan 12. I mitten av söndagsskolan (runt halv 2) så kommer Paul och hämtar mig.

Jag har umgåtts väldigt mycket med honom på sista tiden, I know. Paul är en av mina bästa vänner. så det blir bara så. men nu ska jag vidare och leka lite med Nät. För er som inte vet vem Nät är så är det Nathalie Wiklöf, som jag har kännt ända sen min adra termin här. Den där härligt galna skåningen som jag tycker så mycket om :)

Jag och Nät var på stranden igår eftermiddag, sen skulle Nät hem och Paul kom till stranden. Så jag läste klart min psykologiläxa och fick en hel del sol på mig. Sandslott byggdes, och jag vann.. hands down.. med mitt Golf/Resort/hotell, även om han tyckte att hans "mansion" som egentligen bara var ett vitahuset format slott vann, som inte ens var dekorerat eller gjort med pelare. Så jag har väll en såndär lagom kliandes skön röd solbränna på ryggen och underarmarna idag:/

Men det är okej. Det blir brunt sen! haha

Söndagslunch: Butterscotch Squash Ravioli (från Costco) och Sallad. Soppa hos Nät.

peace


ps. tycker ni att det är jättejobbigt att läsa detta utan en vit bakgrund? säg till i sådana fall så fixar jag till det lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0