Dear Cheetos, where have you been all my life?!

Jag vaknar vid ungefär 5:30 för att tupparna i området galer som tokar. Inte ok! Trots detta var jag ändå inte dödstrött. Förlåt Mamma, Bine & Emma för igår kväll.Jag var så stöööört trött, däckade på datorn :P

Jag låg kvar i sängen och segade till ungefär 7, och började sen göra mig i ordning för att gå till mataffären, igen. Det är mer grejer som behöver inhandlas. Jag tog en sväng bort till Foodland vid 8 och köpte på mig allt möjligt. Soyamjölk, räkor, handduk till shampoo och CHEETOS! Oj vad jag har saknat Cheetos. Det är USA's motsvarighet till ostbågar, fast godare och knaprigare.

Alldeles strax ska jag dra mig bort till Aloha Ballroom för en new student orientation. Igen. Men ajg måste fixa nytt ID och ltie sånt som sagt, så jag får väll stå ut.

Jag fick beröm i mataffären av två äldre herrar för mina guldiga H&M sandaler, dom tyckte dom var asfräcka! hahah CREDS!


PS. Bine jag har på mig den där jättesöta blommiga klänningen du sydde, och den är såååå fin! Tack!


Puss & Peace

Kommentarer
Postat av: systeryster emma

ÄLSKAR din nya layout på bloggen!!!

åh glöm inte SYMPHONY BARSSSS, asap min brevlåda! :D

pussss

2010-01-04 @ 21:21:43
Postat av: Nätet

IHHH Fiiiin klänning! kärlek

2010-01-09 @ 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0