eat this: FRIDAY!

Yes. Äntligen fredag. Det har dock varit den skummaste veckan, knappt någon koll på dagarna har jag haft heller eftersom veckan började med en studiedag/State Holiday, så veckan har varit lite skum.
Jag har fått jobb, gjort min "New Hire Orientation" och jobbade min första dag idag efter psykologilektionen fram till för ungefär 40minuter sen.

Det är fredag i alla fall, och här ska festas! Ner till Waikiki ikväll med Brittany och Erin (eventuellt) och klubba lite på Zanza Bar. Skor och klänning är köpt sen onsdags kvälls Pearlridge trip.

Oh, min bil funkar igen btw :) Min snälla Landlord tittade på den och gav mig en ny radiator-cap. Woho! Bilen behöver nu bara vatten då och då, som en blomma!


Puss

Kommentarer
Postat av: Nät

Ihhhh Grattis

2010-01-23 @ 21:05:54
Postat av: Siri

Hahah! Som en blomma! Älskar det!

2010-01-25 @ 23:53:30
URL: http://siris.bananasandmilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0