Första veckan:

Måndag: Wal-Mart trip, och Dole Plantations besök med Paul.
Tisdag: Morgontripp ner till Ala Moana shopping Center och storshopping på Forever 21 (YES! Har längtat stört mycket efter Forever 21!). Brittany kommer hem och familjen följer med för en dag. Så jag följer med dom ut och äter och hänger på hotellet i Turtle Bay.
Onsdag: Första skoldagen. Min första klass börjar 7:30 på morgonen och är Visual Design. (yes, killer time. men Tis&Tors är det ju som sagt sovmorgon till typ 12:30) Sen hade jag History med Paul. Psychology på eftermiddagen och Eternal Marriage klassen (som jag skippade eftersom dom ändå bara delar ut kursinnehålls papper. Direkt efter Historia klassen så träffade jag på Ashley som skulle ha lektion i rummet bredvid, Stephanie på vägen ut från GCB byggaden och hängde sen med Erin inne på Seasider medans hon åt och jag väntade på att få gå till psykologi lektionen. (PS. Emma, psykologi verkar sjukt roligt måste jag erkänna...)
Efter skolan lunchade jag med Nät, färgade hennes hår och bara hängde ett tag hemma i hennes nya lägenhet. Nu sitter jag och pillar lite med mitt schema, mailar folk och väntar på att Paul&Brittany ska komma tillbaka.
Jag har även lyckats hinna över till Health Centret och få min TB test Checkup, skaffa skol-ID kort och köpt en Psycology bok så jag kan göra läxan till Fredag. Woho!

Nu vet ni! :D

Well. Jag bor precis bakom det här huset. Men här ser ni typ mitt område i alla fall :)

Top & Halsband, inköpt från Forever 21. Detta har fått många avundande blickar och gillande kommentarer idag :)


Peace

Kommentarer
Postat av: sissel

du har missförstått blickarna: det är inte halsbandet och toppen de tittar på, utan det är snyggingen som bär halsbandet och toppen! ha det toppen!

2010-01-07 @ 09:23:15
URL: http://blommigaprickar.blogspot.com
Postat av: Marita

Så klart det är så Sissel. Föresten J du var ju här nyss och nu är det redan full fart på dig där i Hawaii.

2010-01-08 @ 16:31:29
URL: http://mitassida.blogspot.com/
Postat av: emau

DANG har jag lyckas kovertera dig till psykologi?? This is a proud moment! :D

2010-01-10 @ 19:52:57
Postat av: emau

Har jag äntligen lyckats konvertera dig till psyk-världen?! this is sucha proud moment! :D

2010-01-10 @ 19:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0