Hejdå Sverige, vi hörs från Hawaii!

Det är dags igen. Jag lämnar Sverige för Hawaii i några månader, och har nu packat ner mina grejer. Flyget lyfter 6:25 från Arlanda, så nästa gång ni hör från mig är det nog Söndag kväll hos er. Jag kommer verkligen sakna er, det ska ni veta. Jag har trivts så himla bra de här 9 månaderna, och jag blir faktiskt gråtfärdig när jag tänker på att lämna allt igen. Det är klart att det blir kul att träffa min lilla "hawaii familj" igen, och uppleva roligheter samtidigt som jag pluggar. Men jag trivdes verkligen mycket bättre hemma i Sverige än jag trodde att jag skulle göra.

Tills dess, så finns jag här och skriver om vad som händer på Hawaii.
Till min Familj, Steph, Mathilda och Gabbe; Jag vet att ni läser, och jag tycker så mycket om er!

Endast för er har jag lagt in en Hawaii-klocka i vänster spalt, så ni ser vilken tid det är på Hawaii. Adress kommer senare!

En gång till: Tack allihopa, vi ses i slutet av April, okej? Glöm inte bort mig!

Aloha,
Jakie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0