in comes the blueberries.

Soya mjölken är slut, så jag kan inte käka min überfrulle med Jordgubbs Special K, Vaniljsoyamjölk och blåbär. Istället blir det bara blåbär och lite av kakan som vart kvar från tisdags kväll, also kallad "Baby Fat" (yes, jag döpte den.. när ni ser bilderna så kommer ni förstå).

Psykologiläxan är klar sen klockan 12 prick igår kväll.

Kvällen spenderades med Michelle, pommes på Ted's och Inglorious Basterds + Haagen-Daz "5 ingredient" Choclate ice-Cream.. SÅ GOTT!


Yay for Fridays. Ikväll blir det nog Daybreakers (den nya lite läskigare vampyrfilmen) och göra klar psykologiläxan för helgen innan allt det roliga börjar.

Dubbel yay för studiedag på Måndag - Luther Martin King Day.

Peace

Kommentarer
Postat av: emma

åh sweet! jag har också studiedag på måndag! :D

2010-01-16 @ 10:06:27
Postat av: Theodormelissa

Hope you enjoyed your visit.

2011-01-01 @ 19:03:03
URL: http://theodormelissa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0