Kiropraktik. AMEN!

Min Landlord tog med mig och Brittany till sin kiropraktor nu på eftermiddagen så han fick knäcka lite ryggar på oss. (kostar endast 20 dollar). Shit pommes frites, det var inte lite min rygg knäckte. till och med han vart chockad över hur mycket det knäckte.
Min nacke har dödat mig lite de senaste dagarna, och jag har haft huvudvärk i 3 dagar nu.

Oh the pleasure in my back!

Jag fick till och med en folder med alla mina spännings/twisted ställen på: mamma mia alltså. typ 8 olika ställen.

Anyways,
det är Fredag och jag är så sjukt trött. Har knappt fått sova någonting denna vecka pga läxor och jobb. Upp tidigt, lägga sig sent.. Suck.

Mitt psykologiprov gick hyffsat bra i alla fall, det återstår att se på måndag vad resultatet blev..

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0