the RIM

Jag fick ett söt och ganska roligt rim av David Heidenberg på Facebook när jag vaknade imorse, tänkte att jag skulle dela med mig av det, haha. :)

Kommer ihåg när du gav mig en designer diss
sa att jag bar för mycket mönster, vilken miss!
jag gillar dig i alla fall
speciellt när du är på andra sidan jorden och leker ball
på den lilla ön
försök paddla hem på en flotte, den skulle va skön!
Blir det några mönster i tropiken?
går det bra? kommit på nån speciell rit än ?
för man måste ju va på topp
speciellt om man vill fylla sin kopp
hoppas du tar hand om din kropp
du tar väl nu och då ett dopp ?
var försiktig med det salta vattnet
det kan torka ut både kropp och förståndet.
hörde du förresten att jag antagligen kommer få jobb på teknikmagasinet?
haha jag hoppas du uppskattar mitt enkla rim
hoppas du inte sover i stim.
med fiskarna alltså, bara du kommer tillbaka
vi har ju aldrig bakat nån kaka!
vänta bara tills du får smaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0