all the way to the edge of desire, steady my breathing, silently screaming

Helg helg helg.
Nu är jag chef i en vecka frammåt. Chefen tycker att det känns betryggande, och det gör jag med. Nu får vi se om mina kunskaper kan sättas i ordentligt verk! :)

Igår var det "Girlsnight" hos Stephanie, som nu har ännu flera fina möbler i lägenheten. Adelinn, jag, Bine och Steph spelade Super Mario, Vänner&Fiender, lagade mat och skvallrade lite härligt om allt som hänt (och Skåne). Girlsnighten blev til ett fantastiskt slumberparty, och imorse (Fredag morgon) vaknade jag och Bine upp, ihopkurade på en enorm luftmadrass i Steph & Adelinn's vardagsrum. Efter en fantastisk omelettfrukost bar det av till jobbet, som var så otroligt lungt att hela veckans städlista och mycket av månadens städlista blev gjord. Mounia och Baby Brandon kom förbi och lekte, och förgyllde därmed dagen ännu mera.

Imorgon blir det upp tidigt, tidigt för ett morgonpass på TCentralen. Ugh. Vem vill gå upp 4.45 på en Lördagmorgon? Och ta nattbussen till jobbet? (Well.. jag valde att säga ja.)

Peace

Kommentarer
Postat av: STEFFI

det var såå mysigt! och jag blev helt till mig när jag vaknade och ni hade lagat omelett, fint!

2010-07-03 @ 01:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0