Fail 2.

Igår var det dags för "the talk #2", och det gick väll som det gick. Trots bävan för samtalet och total förivirring om vad som skulle sägas, så gick det över lag bra. Kanske inte ett "bra" som hade varit ett "lyckligt bra", men ändå ett "bra" som löste situationen.

Man kan aldrig ha för många vänner. Right? Whatever.

Seriously whatever.

Ännu en gång får jag klara mig själv. Välkommen till mitt liv.
Jag börjar återigen fundera på om Borås kanske kan vara bra för mig? Vill jag bli textil ekonom så måste det bli så. Jag får helt enkelt vänta och se vart jag kommer in, och känna efter vart det är meningen att jag ska vara.



Kommentarer
Postat av: mathilda

jag tror på dig <3

2010-07-08 @ 23:44:55
URL: http://stjarnorochbanditer.blogspot.com/
Postat av: Alicia

Borås är inget dåligt alternativ faktiskt, skolan är jättebra! Och det är nära till Göteborg!

2010-07-29 @ 16:26:45
URL: http://leightonmeestersstil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0