Semestertider!

Äntligen har semester kommit för min del! Sista stressfyllda och galna jobbdagen för en vecka frammåt avklarades idag.

Imorgon runt 17.00 lämnar jag Sverige på en Finlandsfärja för at tåka till Fest i Nord och partaja med lite vänner, och förhoppningsvis lära känna nya.

Under helgen har vi suttit lägenhets- & kattvakt åt Steph och Adelinn, som är nere i Falköping och partajar upp sin semester i några dagar.

Annars är det fint. Men lite trött på saker är jag dock.
Det ska minst sagt bli skönt att få komma bort i 1 vecka.
- Lustigt är det också att jag lyckats besöka 2 nordiska länder när sommaren är slut.

Ps. Yay för regnet! Äntligen kommer Sverige in i min sinnesstämming! HÖST HÖST HÖST.

Vi hörs om en vecka?
Sålänge får ni njuta av den här videon, och veskapen av att det skissar febrilt på en höstkollektion för Jaykaiy.


Peace

Kommentarer
Postat av: David

Ha det så kul på FIN! :) Själv dör jag lite inombords för att jag inte åker... Och du kan ju inte vilja ha höst än!! :P Även om höst är nice, och kan vara riktigt mysig.

2010-07-26 @ 02:19:21
Postat av: mathilda

tack för helgen jackie! Jag hade det underbart och det var precis det jag behövde.

Ha en jätte trevlig vecka nu :) det är du värd! pussss

2010-07-26 @ 14:13:28
URL: http://stjarnorochbanditer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0