Stop calling, stop calling, I don't wanna talk any more. I left my head and my heart on the dancefloor.

Världens längsta fredag. Ugh.
Fredagen började tekniskt sett klockan 23.30 igår kväll då ja gvar tvungen att åka in till jobbet för att stänga av A/C:n som tanten ovanfrö klagade på att den inte blivit avstängd. Hur mysko känns det inte att vara inne på sitt jobb mitt i natten, i mörkret, för att stanga av en gnällspik till tants gnäll. Den enda gången jag glömt a/c:n på så ska det gnällas.

Nattdopp på dommarudden (som även var sommarens första Sverigedopp) med Steph & Bine. Sent chill i mitt rum. Upp och jobba vid 7.

Efter jobbet var det att gå till Gärdet med Bine för att möta upp Amanda, David, Sarah och Verri för att spela lite volleyboll (som inte blev av på grun av nätbrist, men ledde till allmänt flumm).

Hem igen, bada på dommarudden #2 med Bine och Verri, och nu ska det tittas på film.

Jag är trött, och irriterad.
(vissa saker gör man bara inte om man inte har något intresse)
Dags att sova.

Natti natt.



“I'm not upset that you lied to me, I'm upset that from now on I can't believe you”
- Friedrich Nietzsche quotes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0