let Summermath begin.

Yes, mina vänner. Nu har sommarmatten satt igång för min del. Jag som har så stor koll, hade helt missat att den börjat redan förra veckan (tur för onlinekurser...), och fick ett påminnelsemail om att jag ligger lite back i tisdags. Igår satte jag igång och har nu redan gjort klart 2 av de första proven. YAY!

Jag blir lycklig av matte. Även fast jag känner mig lite ringrostig. PS. Vad sjutton är modulo, och varför har jag ALDRIG stött på det förut i alla matte jag läst?!

Well, jag vet nu vad modulo är, och hur krångligt det är att räkna. För min del i alla fall.

Sovmorgon FTW. Jag börjar 13.00, och kommer sen bli uppmött av Sofie som ska hämta sina insydda shorts på mitt jobb.

Ikväll,: Mackor @ hideout. Kanske borde ta med ett par strumpor för att undvika gårdagens fotfiasko? Haha


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0