Midsommar, skåne-style.

Hyrbil och roadtripping ner till Skåneland med Bine, Thomas och Marlene för midsommarfirande utan dess like. Det var utan att överdriva, bästa midsommarfirandet hittills. Vi bodde allihopa hemma hos Familjen Nilsson i Löberöd (en bit utanför Lund) och myste ihop oss i typ olika rum. Killarna på nedervåningen och tjejerna på övervåningen. Vi kom ner sent på Torsdag natt, Midsommarfirade på Fredagen, Lördagen åkte de andra till Helsingborg medans Jag, Bine, Nät och Thomas spenderade lite tid i Wiklöfs residens och tog en dagstrip över till Köpenhamn och chillade och spelade spel på lördagkvällen hemma hos Nilssons. Söndagen bjöd på kyrkdags och lunch tillsammans innan anvärd. Ett mini-mini-FIN. Här får ni en liten inblick i midsommarfirandet Skåne-style.


Blomsterplockning


@ Bentzen's för midsommarfirande. Jag, Bine & Marlene.

Simon blir klämd på


Emma och Jag hjälps åt att klä midsommarstången.


Chill med Mark & Gabbe.


Gabbe, Robin och Thomas.


Flakåkning och Traktoråkning till badet


Oscar, Thomas, Bine, Jag, Marlene, Pihla och Isak @ Badplatsen.




Brännboll


Bad.

- Det var vår midsommar! :)

Kommentarer
Postat av: Nät

Skeuåne loves it

2010-06-30 @ 23:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0