Tråkighetskomplex?

Jag vet inte riktigt vad som hände från januari till nu, men någonstans tog alla de finurliga ideerna och spontana äventyren semester. Jag börjar få "tråkighetskomplex", om man nu kan få det... När jag ska försöka komma på något att göra så står det stilla.

Jag vet i alla fall att jag i sommar vill:
Gå på Cosmonova, Gröna Lund, Moderna Museet och Fotografiska Museet.
Resan ner till Skåne är planerad, och frågan är om det finns några mer än mig och Bine som vill hänga med i bilen.
Köra en picknick på Djurgårn'.
Girlsnights måste planeras. (steph??)
Åka båt... Djurgårdsfärjan? (Haha! 5 minuters resa.)

Men jag jobbar ju oftast till 20.30. Vad gör man efter det? Bio, spelar bowling och biljard, promenader, cykelturer, nattdopp och fikar? (Ja.)

See, it's all coming back to me now. Men när jag sitter och ska komma på vad som kan göras, så stannar allt. Why?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0