Walk This Way.

Det har blivit väldigt mycekt musik i bloggen på senaste. Har det "stört" någon? (vänlig fråga)

Igårkväll drog jag och Bine ihop ett gäng för att gå till nyöppnade Marions Gastro Diner, för att spela lite bowling. Det slutade med cirka 20 person som alla turades om att bowla, snacka och skratta. Som om det inte vore nog med det, så var det mister Patric Hankes födelsedag, och födelsedagsbarnet glänste med sin närvaro på bowlingbanan (även om han sög lite) :)
Jag, Jennifer och Thomas var de enda som bowlade hela kvällen ut, medans de andra bytte av varandra/blev uttråkade. Men ett perfekt ställe för lite chill var det i alla fall. Detta måste göras om flera gånger.
Amanda Nilsson och Jennifer Eldenberg var uppe och myste med oss på kvällen. Dom är vekligen helt underbara dom två! Skåne snart!

Efter bowlingen så vandrade jag och Thomas iväg på stan och hamnade i en matte/tentasal inne på KTH där han (och jag) tappert försökte lösa några uppgifter. Tur att det fanns färgglada tavelkritor jag kunde leka lite med också. Vitt kändes så tråkigt efter ett tag. :) Haha
KTH är stort. VÄLDIGT STORT. Jag hade ingen aning om vart vi var påväg eller vart vi tillslut kom ut. Men som tur är visste ju Thomas det.

Första heljobbande helgen
på länge. Jag känner mig lite halvseg. Men som tur är så har jag hela måndagen ledig.

Nu måste jag nog försöka få min matte "make more sense". Det visar sig att jag signat upp för Matte C och inte B... Man.





Kommentarer
Postat av: David

Oh, så det är DET Marions Gastro Diner är... :P Jag har gått och funderat över det ett tag sen det öppnade. :) Nice!

2010-06-16 @ 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0