and it was the best weekend of her life. the end.

Det fanns mycket omständigheter som hade kunnat förvärra den här helgen reält. Men istället visade den sig bli den bästa helgen jag haft på sjukt, sjukt länge.

Det är själviskt att säga att det har varit bra att Nät har mått så dåligt. Men jag kunde inte vara gladare än att få vara hos henne och pyssla om henne.. Som jag har fått pyssla om mina systrar, eller blivit ompysslad själv när jag varit sjuk. Soppa har lagats, kakor, cola, modetidning köpts till en sjuk Nathalie, midnatts roadtrip, kortspelande, deep talk och sakramentsmöte var grädde på verket.

Tillägg till det var en dubbeldejt med Will, en födelsedagsfest, Haleiwa Eats, trampolin hoppande och flera timmars serie tittande med Brittany. Allt känns bra.

Det har skrattats, gråtits (för min del), kramats, hoppats trampolin, solats på stranden, tittats på film och serier, och druckits sjukt mycket coca-cola under helgen.

Jag är så glad att jag har dessa människor i mitt liv. Speciellt Nät.

Fläkten är på i fotändan av min säng, och jag har precis tagit en dusch. Ala uppsatser är klara och läxläxorna för resten av terminen är gjorda under helgen. Det är nu dags för mig att sova och påbörja en ny vecka.

... and it was the best weekend of my life.
the end.


@Temple Beach

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är fotogenisk, ärtan! Puss, Mamma

2010-03-29 @ 18:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0