ang @TB

Så det visade sig bli en dubbeldejt.. väldigt trevligt, och god mat var det också.
Men jag blir så blyg runt nya människor. liskom stirrar ut bland ingenting ibland :/ vet inte riktigt varför.
Nät och Kit dock, seriöst bäst.

Efter dubbeldejten så åkte jag över till Nät, där Kit varit över ett tag också. Hängde med dom också, och jag börkjar känna mig riktigt bekväm runt Kit också. Han är som en brorsa. Och Nät, ja, det vet ni.l Jag har adopterat in henne i min familj.. BTW. :)

Anyways,
vi började titta på en film "Brothers" med Jake Gyllenhaal, Toby McGuire och Nathalie Portman. Rekommenderar den verklien.

Vid 6 var det dags för Brittanys födelsedgskalas. :) Helt okej.. men jag vet ändå inte riktigt.

Jag har bestämt mig.
Nu kommer jag hem.

27 April

Kommentarer
Postat av: Mamma

JA!!!!!!!!! Jag längtar efter dig! Puss, Mamma

2010-03-28 @ 20:03:22
Postat av: mathilda

JA, jag längtar också efter dig! :*

2010-03-28 @ 21:30:11
URL: http://tuldah.blogg.se/
Postat av: Nät

Och tur var väll det att du kom över annars vet man aldrig hur det hade slutat!

2010-03-29 @ 09:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0