här kommer halsontet..

Skit också! Jag vaknade upp helt trött u huvudet imorse. Ni vet, sådär när huvudet känns alldeles för tungt för ens nacke. Någon timme senare (kl 8 på morgonen vill säga), sitter jag på jobbet och känner hur det börjar klia i halsen. Jag skulle ha förstått det igår kväll när min hals började klia. Det händer endast när ajg ska bli sjuk.

Så nu sitter jag med halsont, ett tungt huvud och en smått rinnande näsa. Dags att rusta upp med dayquil, nyquil, aspirin, halstabletter och cleanex..

Jag som trodde att jag sluppit undan nu när alla andra har varit sjuka.

Skit också.

http://www.grimandproper.co.uk/BG007_having%20a%20cold_web.jpg


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nån måste ju vara den sista att få en förkylning, och det verkar ha blivit du. Själv börjar jag äntligen bli ganska frisk efter en månads förkylning. Krya på dig! Bästa medicinen: sov jättemycket! Puss, Mamma

2010-03-12 @ 14:25:57
Postat av: emma

haha bästa kommentaren på bilden!

2010-03-12 @ 19:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0