hej, jag heter jacqueline och...

jag har en 3årig pojkvän... tydligen.

Våran Landlords barn Sam & Riley är nog dom sötaste barnen ever. Riley som är 3 år, har tydligen fått för sig att han är kär i mig, och säger att jag är hans flickvän. Sånt charmtroll!
Varje gång jag går förbi eller kommer hem och dom är här så skriker han "JAHIIE" (Jackie), "where ah you goin?", ska visa sina bilar och tågräls och ska sitta i knät och gosa. Han sitter stundvis och bara glor med ett stort leende på läpparna, och mina roomates tycker detta är jättekul. Samma sak med deras Mamma. Så himla söt är han dock!


Det här är Riley, 3 år.


Kommentarer
Postat av: sister booooobbbbb

haahhaaa sjuuukt söt unge!! jay and hö wittel womeo hihiii ^^

2010-03-30 @ 09:13:46
Postat av: Mamma

Din cougar!

2010-03-30 @ 13:35:55
Postat av: Jay

Mamma himla sköning! Hahaha



bine, så rätt, han har tillochmed svåt med att uttala r!

2010-03-30 @ 19:51:41
URL: http://jakieathawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0