middagsmat.

Helt slut i huvudet efter jobbet, fann jag mig själv körandes omkring i min bil för att köpa mat. Allting snuskigt verkande lockande. McDonalds, TacoBell och Subway (även om det inte är lika snuskigt).

Jag ville dock ha någonting fräscht, jag kände inte för en fettbomb i botten av magen.. Och sallad verkade på tok för tråkigt (trots färskt..). Men jag hittade lösningen. SOPPA!

Soppa kan bota hungiga magar och slutkörda huvuden.

Då måste jag förstås tillägga att Subways Clam Chowder Soup, med mitt solrosfröbröd till verkligen var gott tillsammans.


På tal om ingenting.. Hade ett riktigt roligt samtal med Patric idag. Jag sitter och försöker läsa psykologiläxan som jag hade några sidor kar på men det börjar med att han citerar "En helt ny värld" från Aladdin och sedan bestämmer att vi måste se filmen 300. Flummigt, och flummigt underbart. Det är bra att ha människor som förgyller livet lite sådär på en helsikesvecka helt enkelt. Tack Hanke Spanke!

Tillbaka till Psykologiläsandet, Historia Pappers skrivandet och Visual Designs Test pluggandet.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0