off to lunch with Will and his friends

@ Turtle Bay.

Will är Nathalies kompis som jag börjat lära känna eftersom vi alltid möts vid Nat's job varje måndag och onsdag morgon. I Månadgs åkte vi ner till Kaneohe och åt suchi, på ett sushiställe (som var skitbilligt) och som hade den där klassiska snurrbaren där mn plockade åt sig av vad man ville ha, medans kockarna stod i mitten och lagade sushi. Riktigt gott och riktigt coolt!

Efter lunchen ska jag över till Nät och fortsätta pyssla om henne nu när hon inte mår bra. Jag var där hela dagen igår (bästa fredagen på mycekt mycket länge om jag får säga det själv) och bara pysslade om henne.

Jag lämnar er med en Lördagslåt sålänge:


Kommentarer
Postat av: Nät

Du är den bästa ompysslaren i hela världen

2010-03-27 @ 23:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0