And the list goes on.

Jag vet inte om jag ska bli förolämpad eller oroad? Men jag har hört en hel del skumma saker, och blivit frågad en andel skumma frågar de senaste veckorna.

På listan tillhör:
Att jag skulle vara dryg?
Att jag svär?
"Jacqueline, dricker du kaffe? Ärligt nu?"

Nej, Nej, och åter nej.
1) Bara för att jag jobbar på ett kafé så betyder inte det att jag dricker kaffe.
2) Om inte "skit" räknas som en svordom så vet jag riktigt vad folk syftar på? Ja, jag har nog sagt "shit" en eller annan gång, och tro mig, den jobbar jag bort, eftersom den inte är så trevlig (speciellt inte på orginalspråket) och börjar låta rätt obildat i folkmun.
3) Dryg? Det måste nog vara ett missförstånd.. Blyg kanske. Eftertänksam och flummig stundtals, men dryg är jag knappast.

Jag tänkte bara vara snäll och klargöra detta en gång för alla. :)
Men jag uppskattar ärligheten, det gör jag.

No hard feelings!

Kommentarer
Postat av: David

Får hoppas att de som påstår det läser bloggen bara.. :)

2010-05-20 @ 23:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0