I am once again faced with a dilemma.

Kanske är det någonting en Mayday Parade låt kan råda bot på.

----------

I övrigt så hade jag ett morgonpass på jobbet idag. Mycket intressant, speciellt eftersom jag fick runt 3 timmars sömn. Jag hatar att veta om, och oroa mig för, att jag måste upp tidigt, och att det resulterar i att jag har svårt att somna oavsett hur trött jag än är. Jag vaknade upp minst 10 ggr under dessa 3-4 timmar, och gick upp vid 5:30 för att göra mig i ordning och springa ner till bussen vid 6:20. Tack och lov för att jag inte gjorde några "trött-tabbar" på jobbet!

Efter jobbet åkte jag över till Mormor som tillfälligt flyttat till ett bostadsområde nära Fältöversten, och fikade med henne, Mamma och Emma. Totaldäckade i bilen på vägen hem och vaknade upp av parkeringen framför garaget. Seriöst.

Onsdag -> Ledig. Yes.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0