Oh Life.

Kommer ni ihåg hur jag hade en iPhone nyss? Den har jag nu sålt. Här ska skaffas en HTC telefon med abonnemang istället.
Eftersom iPhonen var upplåst och "jailbreakad" och jag inte visste att man inte kan uppdatera den på iTunes, så totallåste den sig och gick inte att använda igen. Efter ca 2 dagars strul och youtubevideor samt hemsidor för att jailbreaka den igen, så går det ändå inte att låsa upp den. Jag är nu expert på Bootloaders, Broadbands, jailbreaks och upplåsningar. Och jag är ändå körd, och sjukt irriterad. Dumma telefon. Detta är vad jag får om jag köper nått på ebay...

Nu går endast att använda i USA med AT&T abonnemangen den först köptes med. Så därför har jag sålt den (på ebay... moahaha) och ska fixa en ny telefon, och nytt abonnemang idag. Lika bra det, eftersom jag ändå ska stanna hemma för gott nu. I might aswell.

Jag sitter och hostar som en och en annan gammal tant, och snyter mig fortfarande sjukt mycket. Min mirakelnässpray är slut och jag behöver hostmedicin, så nu måste jag verkligen ner till apoteket!

*Host Host, snörvel*
Peace


Kommentarer
Postat av: David

Haha.. är det mr krister som fått dig att välja HTC istället eller? fast den nya verkar iof rätt fräsch så.. can't blame you! men grymt jobbigt med iPhonen.. :P

2010-05-17 @ 16:35:07
Postat av: Marita

Så trist på en så bra telefon. Jag är superduper nöjd med min.

2010-05-17 @ 23:17:09
URL: http://mitassida.blogspot.com/
Postat av: Henryirene

Excellent site!

2010-12-20 @ 10:35:41
URL: http://henryirene.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0