Spoonman

Thomas tyckte att det var dags för mig att veta vem Chris Cornell var imorse (Chris Cornell, ni vet, killen från Audioslave och Soundgarden). Resultatet: Chris Cornell stal min själ lite grann.

Spoonman har suttit fast på hjärnan sen dess.

Jag känner att jag säger detta ofta, men denna helg har verkligen toppat alla helger hittills. Söndagen bjöd på Stavskonferens och en Söndagsmiddag jag lagade hemma hos Thomas & Gabbe (med mig och Amanda Cornelius som gäster). Sjukt trevligt!
Det spelades tecken, disskuterades ideer och talanger (för framtida business) och löstes matteproblem (haha, ja det händer verkligen).

Anyway,
mycket trevlig helg/Söndag.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0