This time baby I'll be bulletproof.

Jag är så otroligt otålig! Att vänta på tunnelbanan i 7 minuter imorse kändes till och med frustrerande. Det kan ju möjligtvis ha att göra med att jag endast fått några fina 4 timmars sömn efter en Transformers&Failblog kväll/natt.

Story of my life: Major failade när jag skulle hem från jobbet i eftermiddag. För det första sätter jag mig på tunnelbanan åt fel håll, och kommer på detta när jag tittar ut genom fönstret och inte känner igen någonting. Då har jag hamnat i Alby, nästan på röda linjens slutstation, och behöver gå av, gå upp, runt och ner till helt andra sidan för att byta till rätt tåg. Självklart missar jag att gå av vid Östermalmstorg (eller snarare glömmer helt bort vilket tåg jag sitter på) och hamnar istället vid Karlaplan. Där får jag springa över perrongen igen, för att tåget kommit. Går av vid Östermalmstorg, men glömmer ändå att gå av vid Tekniska Högskolan. Återigen vänder jag, och går till slut av på rätt station.
Mamma skrattar åt mig när jag äntligen kommer upp till KTH där hon väntar tålmodigt i bilen.

Epic Fail. Epic sleepdeprivation.
Totally worth it.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0