Valborg

http://farm3.static.flickr.com/2098/2532558904_34b7f2e44c_o.jpg
på Riddarholmen.

Yes, här var jag i Fredags kväll och tittade på Majbrasa med UV. Kvällen började lite segt med mat borta på Chillet men drog igång påväg mot Riddarholmen där vi skulle se på Brasan.
Det var väll rätt mycket folk, nån skum gubbe sjöng, Mona Sahlin höll tal och det klängdes väll lite onödigt mycket också.
När Brasan nästan slocknat så drog vi hem. Efterfest hos Thomas Olergård som hade "FF" (meaning, Gabbe was out of town). Så jag, Bine, Jens Wennerlund och Thomas satt uppe hela natten (Ja, hela natten) och spelade Rock Band, tittade på Madagascar två (när Jens sov... haha) och almmänt flummade och skrattade.
jens stack vid första tunnelbanan på LÖrdags morgon, Bine runt 7 och sen var det bara jag och Thomas kvar. Jag skulle upp och jobba vid 13.30 i Skärholmen, men halvsov bara 45 minuter på soffan. Vi tittade igenom en hel bunt "Solsidan" avsnitt (PS. SJUKT skönt serie!!!) som jag blev hooked på, blev inskjutsad i hur jag löser en rubikskub (och halvfailade väll utan Thomas hjälp) och sen var det dags för mig att åka till jobbet.
Efter jobbet åkte jag över till Steph&The-Apartment och käkade pizza och tittade på 30 Rock tills de tvar dags för mig att åka hem.
När jag väl kommit hem så hade jag varit uppe i 34 timmar och var måttligt trött i huvudet. 37 timman på klockslaget, minus ca 45 minuters halvsovande, däckade jag i sängen och sov som en ängel.

Jag ska absolut inte klaga på helgen. Den har varit fantastiskt! Och jag tror att uppesittar dagarna tvingade in mig till en "vanlig Svensk" dyngnsrytm. Äntligen, må jag säga.

Godnatt gott folk,
tack för en fantastisk helg!

Peace

Kommentarer
Postat av: STEFFI

haha, vi åt kebab!

2010-05-03 @ 12:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0