we crash into the daylight, as the night had taken us by surprise.

Jag är komplicerad och temperamentsfull.

Tålamod är inte min bästa egenskap.

När jag får sy så lyser min själ upp. Ännu bättre blir det när jag får sy någonting till någon annan.

Jag älskar musik, och allt som har med detta att göra. iTunes går på som det första jag gör på morgonen när jag gör mig iordning.

Att spela piano (även om jag inte är världens proffs) för mig otroligt lung och får mig att fokusera.

Hatar små väskor! Små fjantiga väskor i storlek av en plånbok+mobil är inte okej.

Hawaii var en av de bästa, och värsta, resor jag gjort i mitt liv, och jag lärde mig otroligt mycket om migsjälv och andra människor.

Jag älskar matte, även om det kan vara svårt stundvis, så blir jag lycklig i själen av att lösa ett matematikproblem och få ut rätt svar.

Sova med strumpor är fantastiskt skönt.

Jag ler oftast när någon annan ler, automatiskt. Vilket även är något mina systrar använder mot mig när dom ska försöka "bevisa" att jag ljuger. Leenden kan vara både på gott och ont.

Jag är sjukt dålig på att ljuga.

Peace

Kommentarer
Postat av: Nät

Och du är otroligt älskvärd!

2010-05-06 @ 02:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0