we were ment to live for so much more.

Ment To Live by Switchfoot.

Är det verkligen Fredag imorgon? Fy, vad veckan har gått fort! Här jag jobbats mycket, sovits lite, umgåtts, mysts, gått runt i Ulriksdalsskogen (?) + Ulriksdals slottspark och hafts "girlsnight". Förutom allt detta, addera ännu lite mindre sömn på det, så får ni en reäl förkylning = Yes, jag har blivit reält förkyld! :(
Jag vaknade upp igår morse med en ond hals+näsa, som bara blev värre under dagens lopp.
Jag skyller allt på Gabriel. Kanske lite på Thomas också. Jag behöver verkligen inte bli förkyld nu! Självklart har jag gått omkring med näsdukspaket som en och en annan gammal tant i förklädet på jobbet idag. Knarkat lite Dayquil, Nyquil och snytit ut halva hjärnan. Förskylning; Please, gå över!

Imorgon blir det ståjobb på NK, men innan dess 3 timmars kaffetampande i Skärholmen. Frågan är om jag orkar förlja med på Räkbåten med jobbet (personalfest...). Jag vill egentligen bara sova.

Tack och lov för helgen.
Jag behöver bli frisk.
Men ska hålla tal på Söndag. Jag måste finula ut mitt ämne.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0