YEEEEES!

Min iPhone har äntligen kommit med posten! jag sitter nu helt överlycklig och lägger in telefonnummer, musik och bilder.

Trött som få är jag också. Kom hem runt 1, somnade runt 2, och skulle upp 5.40. Igen. Sen fick jag, dessutom, stanna kvar till kvart över 3 för att hjälpa till lite. Jag ville ju inte bara lämna näste man, Mikael i detta fall, i sticket.
På tal om Mikael, honom har jag inte sett sen mina sista dagar på Stureplan, då han precis hade börjat och skulle läras upp. Kul att vi jobbar tillsammans nu också. Det verkar som att Odengatan (OG) blir nya "stureplan". Minus den hetsiga miljön och überfikarna. Odengatan är relativt lungt, men det kommer folk med jämna mellanrum så pass att man inte riktigt hinner göra allt man behöver: fylla på, köra diskvarv och städa iordning för stägning. Men, detta skall ändras på. Om jag så behöver springa lite fortare för att hinna så ska jag göra det!

Imorn är det min första dag tillbaka på NK också. Så på plan 4, på Floralin&Junior, står jag imorn mellan 14:30-20.

Extremt mycket sovdags! (Och lite iPhone lekande)
Peace

http://www.curatormagazine.com/wp-content/uploads/2008/12/apple-iphone-3g.jpg

Kommentarer
Postat av: Torsteinfatima

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-05-13 @ 11:52:58
URL: http://torsteinfatima.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0