Angående Torsdagar...

Jag måste köra en liten "spinn-off" på Stephs inlägg om de fasansfulla Torsdagarna.
Jag håller fullkomligt med om att Torsdagar är de värsta dagarna på veckan. Jag har kommit att frukta dessa dagar, speciellt då det gäller en stängning på EH OG.

Jag håller fullkomligt med! Djävulstorsdagar it is. Varje förbaskade torsdag får vi folkstormning på EH, som att Torsdag helt plötsligt på de senaste 2 månaderna har blviit "fika dagen".. Snarare "låt-oss-stressa-ihjäl-personalen-och-vara-allmänt-jobbiga-och-högljudda-dagen". Dang it Thursday, stop coming! Som om det inte var nog så tror jag att jag halkar mest och får flesr kartongs-skärsår på torsdagar (mostly av mental stress då fröståss).

Vi borde sörja torsdagarna tillsammans. Det skulle bli så mycket bättre då.
Har jag sagt att jag trots detta tycker om mitt jobb ändå? För det gör jag. Men curse thursdays!

Love,
Jay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0