Oh sweet Soulnite!

Jag som var så bitter efter Soulnite förra året. Detta år har jag aldrig varrit mer nöjd!
Vi hade 6 Britter som bodde hemma hos oss: Gareth (Podge), Bryony, Abbie, Amelia (Mia), Andrew och Luke. Med ett litet inskott av Zilip Kääriä. Fantasiskt kul!

Vi hann bruncha, besöka templet, shoppa, fika på Café 60, ha filmkvällar, leka galna lekar och äta lunch på IKEA innan dom åkte hem på tisdag eftermiddag.

Jag måste ju erkänna att det har varit helt galet att ha folk liggandes absolut ÖVERALLT i huset och sova, men så jobbigt tomt det vart när alla åkte. Vi är väll alla sälskapsmänniskor?


Either way.
Biljetterna samt flygbussen till London town är bokade och tidigt, tidigt på onsdag morgon åker jag och Bine över till efterlängtade London för some quality nöjes- samt julshopping, sightseeing och partying.

Spectacular spectacular!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0