THOMAS BORGENFALK ÄR TILLBAKA!!

Åh! Thomas Borgenfalk är hemkommen från sin mission i Tyskland! Vi fick ÄNTLIGEN träffa honom på stavskonferensen i Gubbängen idag! Och som jag har saknat den killen alltså!

Nu är vi äntligen tillbaka allihopa.. Ca 5 år senare! Dags för megachill ala Usteruds/Johansson/Örebro Style. Är ni på?

Förutom att Thomas har ovanligt kort hår, så är han sjukt chill, och det är definitivt samma Thomas som åkte för 2 år sedan, som kommit tillbaka. Lite mognare, lite manligare, men definitivt lika underbar, rolig och härlig.

Vad skulle jag göra utan alla dessa underbara vänner?
Min dag har kort sagt varit fantastisk.

Plus ett kvällsbesök på jobbet av Gabbe, Mark och Bine!
Kärlek på hög nivå
<3

Med detta sagt vill jag bara säga:
VÄLKOMMEN HEM THOMAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0