we can be heroes, forever and ever.

Första två morgongästerna på EH Odengatan: "Vi tycker du ska öppna varje morgon, för du gör godast kaffe!" Haha, och jag som inte ens dricker kaffe själv. Skumma mjölk kan jag dock! Det glädjer mig!

Det blev en lång och väldigt trevlig kväll hos Mark, Isak och Thomas igår kväll. Det lagades ungsbakad lax med sås och potatis. Oreos och chips bjöds även på till efterätt, haha. Jag och Bine var kvar längst, och kom hem runt hlv 2 snåret. Kanske inte helt lyckat känner jag i efterhand eftersom jag skulle upp 5,30.

Det var värt de cira 3½ timmarna sömn jag fick i alla fall. Trots att jag makade mig upp som en annan zombie imorse, så blev jag fruktansvärt pigg och glad när dörrarna öppnades för de första gästerna.

Nya nagellack har köpts nu på eftermidadgen också, á la H&M i en mörk-julig-grön, vinröd-metallic-ála-jul, samt ljust guld. NÖJD!

Jacq

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0